• BOL

       

    NATURALNE MAŚCI KONOPNE

    SKUTECZNIE UDERZAJĄ

    W KAŻDY BÓL!

  • Opryszczka

    POŻEGNAJ OPRYSZCZKĘ

    DZIĘKI NATURALNEMU SERUM CANNADENT

    POZNAJ SIŁĘ KONOPI SIEWNYCH !

          

  • KROPLE INDIA

         

                         POZNAJ ZALETY

                          OLEJKÓW CBD

  • Dermokosmetyka konopna

    POZNAJ ROZWIĄZANIE NA:

    TRĄDZIK,

    ŁUSZCZYCĘ, AZS, EGZEMĘ

    EKSTREMALNIE SUCHĄ SKÓRĘ,

    SILNĄ REGENERACJĘ NASKÓRKA,

    A TAKŻE WYGŁADZENIE ZMARSZCZEK!

  • proteiny

                        

             UPRAWIASZ SPORT?

             SPRAWDŹ ZALETY

             BIAŁKA KONOPNEGO!

  • SUPERFOOD

    KONOPIE POŻYWIENIEM XXI wieku.

    KONOPIE JAKO SUPERFOOD.

    KONOPIE W SŁUŻBIE TWOJEGO ZDROWIA!

  • PROMO

    KONIECZNIE SPRAWDŹ NASZE

    LICZNE PROMOCJE !!!

  • blog

                  NIE WIESZ DLACZEGO WARTO POWIERZYĆ

                  SWOJE PIĘKNO I ZDROWIE PRODUKTOM Z KONOPI?

                  ZAJRZYJ JUŻ TERAZ NA NASZ BLOG!

     

  • SZAMPON CANNADERM

    POZBĄDŹ SIĘ:

    ŁUPIEŻU, WYPADANIA WŁOSÓW CZY ŁOJOTOKU

    Z NATURALNYMI SZAMPONAMI KONOPNYMI!

Gdy bezsenność jest Twoim problemem 0
Gdy bezsenność jest Twoim problemem

Zalecana dawka to minimum 7h max 9h. Przez co najmniej godzinę przed planowanym pójściem spać unikamy światła niebieskiego, czyli: telewizor, laptop, telefon ale i ledowe jasne, białe światło odpadają! Zaburzamy w ten sposób produkcję melatoniny, czyli hormonu odpowiedzialnego za sen, ale nie tylko, bowiem melatonina jest również bardzo silnym antyoksydantem i działa przeciwnowotworowo. Zatem wieczorem nie polecam oglądać telewizji, a w szczególności wiadomości. Negatywne przekazy przed snem nie są nam do niczego potrzebne. Warto poczytać ulubioną książkę. Papierową wersję - nie ebooka oczywiście :) dostępne na rynku czytniki książek również emitują światło niebieskie.

Kilka godzin przed snem warto odpuścić sobie mocny trening siłowy lub wydolnościowy. Najlepiej pójść na spacer lub porozciągać się na macie w akompaniamencie relaksacyjnej muzyki i świec np. o zapachu lawendy.

Następny ciekawy aczkolwiek mało popularny sposób na poprawę jakości snu to styl odżywiania w duchu Intermmitent Fasting. Polega on na tym, że robimy sobie tak zwane okna żywieniowe. Czyli np. jemy tylko przez 8h w ciągu doby a pozostałe 16h nie spożywamy nic. Niejedzenie na 4-5h przed planowanym snem jest dla naszego snu szczególnie wskazane.  Organizm bowiem w tym czasie może skupić się odpoczynku, a nie trawieniu pożywienia. Ważnie jest również, aby kolacja nie składała się z białka zwierzęcego, ponieważ trawi się ono najdłużej, około 4-6h. Kolacja powinna być lekka, najlepiej węglowodanowa.

Alkohol również nie jest wskazany. Sen po nim jest płytszy i ciężej jest uzyskać pełną regenerację, choć na pierwszy rzut oka może wydawać się inaczej. Lampka wina czy szklanka piwa może nasz pozornie uśpić. Ale w rezultacie jest zupełnie na odwrót. Winna jest tu histamina, której alkohol zawiera sporo, a wyrzut jej przed planowanym snem, może go istotnie zaburzyć nie doprowadzając do fazy snu REM.

Problematyczny jest również zaburzony rytm dobowy. Chodzi o sytuację kiedy pracujemy "na zmiany". Człowiek nie jest przystosowany do pracy w nocy. Aktywność umysłowa, fizyczna powinna przypadać na czas kiedy na zewnątrz świeci słońce. W nocy powinniśmy spać. To w godzinach nocnych regenerują się poszczególne organy. W internecie możesz znaleźć nawet informacje między którymi godzinami, które organy się regenerują. Praca nocna może prowadzić do daleko idących problemów zdrowotnych w tym do nowotworów co jest już udowodnione wieloma badaniami.

Następnym powodem zaburzonego snu  mogą być pasożyty. Zwróć zatem uwagę czy nie wybudzasz się między 2 a 4 nad ranem oraz w okolicach pełni Księżyca. Jeśli tak i towarzyszą temu inne objawy jak np. zgrzytanie zębami, alergie, przelewanie w jelitach, zły stan skóry, to warto byłoby skorzystać z kuracji odrobaczającej. A pomogą w tym np. olejki CBD z terpenami.

Aby sen był lepszej jakości zadbaj o to aby sypialnia była przewietrzona, aby WiFi w domu było wyłączone, telefon z dala od łóżka lub w trybie samolotowym, aby materac był wygodny. Wszystkie powyższe wskazówki powinny istotnie wpłynąć na jakość snu. Natomiast bardzo polecam włączyć do tego wszystkiego nasze produkty konopne. Jakie i dlaczego? Już odpowiadam.

Olej CBD to w zasadzie strzał w dziesiątkę ze względu na to, że dzięki niemu w naszym organizmie naturalnie zaczyna produkować się melatonina. Sen jest głębszy, szybciej i na dłużej wchodzimy w fazę snu REM. Wielu moich klientów wskazuje nawet, że po oleju CBD ich sny są bardziej wyraźne i co ciekawe, łatwiejsze do zapamiętania. Dłuższy czas w fazie głębokiego snu pozwala na dużo szybszą regenerację zarówno ciała jak i psychiki. Dodatkowo można się wspomóc herbatką konopną, która ten efekt podkręca. Widoczne działanie oleju CBD na problemy ze snem zaczyna się pojawiać stosunkowo szybko, bowiem już po około dwóch tygodniach. Po miesiącu lub dwóch większość naszych klientów rezygnuje z tabletek nasennych, co uważam za ogromne odciążenie naszego organizmu a przede wszystkim żołądka, jelit czy wątroby. Olej CBD sprawdzi się zatem doskonale w przypadku przewlekłego snu. Natomiast jeżeli problem jest doraźny to warto zakupić sobie szusz do waporyzacji i inhalować go na około pół godziny przed planowanym pójściem spać. Jeżeli natomiast problem bezsenności nie znika po długotrwałym stosowaniu CBD oraz powyższych zasad to mamy asa w rękawie J Syrop CBD wraz z wyciągiem z owocu mnicha. To jest produkt, który pozwalał zapaść w sen zimowy nawet najbardziej opornym na terapię klientom. Od niedawna mamy też w ofercie ekstrahowany alkoholem olejek CBD wzbogacony o melatoninę, czyli hormon odpowiedzialny za odpowiedniej jakości sen.

Na koniec pytanie – czy doświadczasz problemu ze snem? Albo ktokolwiek z Twojego najbliższego otoczenia? Jeśli tak to podziel się z nim tym wpisem

Komentarze do wpisu (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl